Google.pl jest dziś najpopularniejszą wyszukiwarką w Polsce.
Wykupienie boksu reklamowego w tej wyszukiwarce nie jest już czymś wyjątkowo trudnym, jednam efektywne wykorzystanie budżetu wymaga już pewnej wiedzy i doświadczenia.
Rozmieszczenie linków sponsorowanych w wyszukiwarce google prezentuje poniższa ilustracja.
Aby zlecić kampanię reklamową w google.pl należy:
1) Hasło reklamowe
Pierwszym krokiem jest stworzenie boksu reklamowego. Boks reklamowy składa się z 3 modułów: tytułu strony (niebieski), opisu strony (czarny), adresu strony (zielony). Boks można wymyślić samemu lub zlecić to nam.
2) Słowa kluczowe
Słowa kluczowe (lub frazy) określają kiedy nasza kampania ma być wyświetlana. Konkretnie, po wpisaniu jakiego słowa w wyszukiwarce chcemy aby nasza reklama się pojawiła na pierwszej stronie. Jak wybrać idealne słowa? Można je znać z własnego doświadczenia. Można również zlecić to nam i naszym zadaniem będzie, aby Państwa kampania trafiła do grupy docelowej – tak aby była najskuteczniejsza.
3) Miesięczny budżet kampanii
Jest to najbardziej kluczowy moment w całej konfiguracji kampanii reklamowej. To jaki budżet ustalimy, ma wpływ na to jak często oraz co najważniejsze gdzie nasze reklamy wyświetlane. Kampanie opierają sie na dziennym budżecie. Jeśli przeznaczymy na kampanie reklamową 300zł miesięcznie – wtedy dzienny budżet wyjdzie ok. 10zł dziennie. Jeśli zdarzy się sytuacja, że przekroczymy dzienny budżet – nasze reklamy przestaną się wyświetlać. Kampanie reklamowe są swego rodzaju aukcją. Która firma będzie skłonna zapłacić więcej za reklamę – ta będzie najwyżej.
4) Uruchomienie kampanii
5) Miesięczne raporty
Miesięczne raporty sprawozdawcze ze skuteczności kampanii w Google i realizacji budżetu przygotowywane przez naszych specjalistów.
Aby zapytać o więcej użyj formularza lub prześlij pytanie e-mailem.