Certyfikat Qualified Google Advertising Professional

adwords

Wiedza z zakresu kampanii linków sponsorowanych Google AdWords na początku grudnia 2007 została potwierdzona przez Certyfikat Qualified Google Advertising Professional.
Certyfikat został uzyskany w wyniku egzaminu zdanego przez naszego specjalistę SEM - Tomasza Sobeckiego.

Certyfikat mogą zdobyć jedynie osoby, które aktywnie zarządzają kontami AdWords. Aby otrzymać certyfikat należy spełnić szereg warunków, m.in. odpowiednio długo prowadzić kampanie reklamowe, osiągnąć wymagany poziom obrotów z Google Inc., a także zdać egzamin składający się z 110 pytań związanych z systemem Google AdWords.

 

KOLEJNY CERTYFIKAT GOOGLE ADWORDS

Nasz kolejny specjalista SEM - Paweł Musieł pomyślnie zdał zaawansowany egzamin z zakresu "Raportowanie i Analiza" uzyskując certyfikat Google Adwords Qualified Individual

Od 2011 roku dokonano zmian w programie certyfikacji i aby oficjalnie zostać specjalistą SEM należy zdać 2 egzaminy. Pierwszy z nich obejmuję podstawową wiedzę i zagadnienia z zakresu prowadzenia kampanii reklamowych Adwords, natomiast drugi wymaga solidnego przygotowania jednego z trzech działów: reklamy w sieci wyszukiwań, reklamy graficzne lub raportowanie i analiza.
Egzamin trwa 120 minut i zawiera 110 pytań. Każdy certyfikowany specjalista jest zobowiązany do zdawania egzaminu co 24 miesiące. 
Specjaliści firmy Anhor posiadają już certyfikaty z sieci wyszukiwań oraz raportowania i analizy.